” ΔΕΝ ΕΠΙΛΕΓΩ, ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΠΙΛΕΓΕΙ”

Η καταξιωμένη και επιτυχημένη ηθοποιός Ευαγγελία Βαλσαμά μίλησε στο Athens Art Theater και στην Άννα Χατζή για την υποκριτική, το θέατρο, την τηλεόραση, τις συνεργασίες της, την εμπειρία της στο χώρο, τους δύο μονολόγους που θα ανέβουν στο θέατρο του “Νέου κόσμου”  και τα νέα παιδιά.

Πότε αποφασίσατε ότι η υποκριτική είναι το επάγγελμα το οποίο θέλατε να ακολουθήσετε;
Από τότε που άρχισα να αισθάνομαι τον κόσμο.

Η γλυπτική σας ενδιαφέρει το ίδιο με την υποκριτική;
Είναι οδηγοί στο μονοπάτι της Ζωής μου.

Τι σας ελκύει στο επάγγελμα του ηθοποιού;
Τα χαρίσματα της ψυχής που εκφράζονται με ταπεινότητα.

Υπήρξε κάποια στιγμή ή συνεργασία την οποία θεωρείτε καθοριστική για την μετέπειτα καριέρα σας;
Η συνεργασία μου με τους Barbara Hoffmann & Till Sterzenbach, όταν μου πρότειναν το 2012 να είμαι βοηθός στην Αποκάλυψη, μεταφέροντας το Ιερό κείμενο του Ιωάννη του Θεολόγου στο θέατρο, με απόλυτη συνέπεια, σεμνότητα, επαγγελματισμό, σεβασμό, παιγμένο στον υπαίθριο χώρο του Ιερού Σπηλαίου. Από εκείνη την στιγμή έγινε η μεγάλη μου στροφή στο Θέατρο και στη ζωή.

Είστε επιλεκτική στη δουλειά σας;
Ανάλογα με το επίπεδο έρχονται και οι επιλογές.

Είστε από τις ηθοποιούς που έχουν πολλές και επιτυχημένες ερμηνείες στην τηλεόραση. Τα τελευταία χρόνια έχετε αποστασιοποιηθεί από το γυαλί. Είναι δική σας επιλογή;
Επιλογή της ζωής.

Ετοιμάζετε δύο ιδιαίτερους μονολόγους στο θέατρο του Νέου Κόσμου. Πως προέκυψαν;
Όπως προκύπτουν όλα τα δώρα της Ζωής, αθόρυβα.

Πώς είναι να συνεργάζεστε με δύο ανθρώπους από το εξωτερικό;
Είναι Δώρο μεγάλο. Μου μαθαίνουν τι σημαίνει Πειθαρχία, Σεβασμός, Υπομονή, Όρια, Πραότητα, Ταπεινότητα.

Ο μονόλογος «ΕΙΣΑΙ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΣ ΤΩΡΑ, ΝΕΚΡΕ ΑΓΑΜΕΜΝΩΝ;» βασίζετε στα Αρχαία κείμενα του Σοφοκλή;
Βασίζεται στο πνεύμα του κειμένου, ένας εξαιρετικός μονόλογος γραμμένος από την Christine Bruckner εμπεριέχοντας όλη την αλήθεια και την δύναμη της Κλυταιμνήστρας.

Το «ΕΑΝ ΕΙΧΕΣ ΜΙΛΗΣΕΙ ΔΥΣΔΑΙΜΟΝΑ!» τι πραγματεύεται;
Τη δύναμη της επιβίωσης, που στο τέλος βγαίνει στο φως. Όταν ο Οθέλλος ετοιμάζεται να σκοτώσει τη Δυσδαιμόνα, έχουμε την παρέμβαση της Bruckner, όπου η Δυσδαιμόνα αποφασιστική για τη ζωή της, παίρνει το γυναικείο ρόλο πολύ στα σοβαρά. Και εκεί γίνονται όλες οι ανατροπές.

Έχουν κοινά στοιχεία οι δύο αυτοί ρόλοι μεταξύ τους;
Το μόνο κοινό είναι ότι και οι δύο είναι γυναίκες. Η μία είναι μέσα στο μίσος και την οργή, η άλλη μέσα στην αγάπη και το φως.

Ο μονόλογος είναι από τα δύσκολα είδη θεάτρου;
Το θέατρο σου μαθαίνει πειθαρχία, πίστη, σεβασμό, σε οδηγεί στην ουσία της ψυχής, και όλα είναι φως.

Εσείς προτιμάτε κάποιο είδος θεάτρου;
Εγώ δεν προτιμώ, αυτό με προτιμά.

Διδάσκετε και στήνετε θεατρικές ομάδες εφήβων. Πώς βλέπετε τη νέα γενιά στο χώρο του θεάτρου;
Όσο πιο μικροί τόσο πιο σοφοί, μου μαθαίνουν και οφείλω ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!.

Επιμέλεια Άρθρου

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Άννα Χατζή

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *