“Η ΕΚΘΕΣΗ ΤΟΥ ΗΘΟΠΟΙΟΥ ΣΕ ΕΝΑ ΜΟΝΟΛΟΓΟ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΗ”

Η επιτυχημένη ηθοποιός  Κατερίνα Διδασκάλου μίλησε στο Athens Art Theater και στην Άννα Χατζή για το θέατρο, τους δύο μονολόγους “Πόρνη από πάνω” και “Η απολυμένη” οι οποίοι ενθουσίασαν τους θεατές, την αντιμετώπιση των δύο αυτών έργων, τη δόξα , το χρήμα, τα ανθρώπινα λάθη και τα επόμενα της σχέδια.

Μετά από την τεράστια επιτυχία «Η πόρνη από πάνω» σας βλέπουμε σε έναν ακόμα μονόλογο «Η απολυμένη» . Τι σας ελκύει σε έναν μονόλογο;
Ένας μονόλογος δίνει την ευκαιρία στον ηθοποιό να κάνει “ακροβασίες” να εκμεταλλεύεται όλες τις ευκαιρίες που του δίνονται επί σκηνής χωρίς να φοβάται ότι “θα πετάξει έξω”  το συνάδελφο. Επίσης η έκθεση του ηθοποιού σ’ ένα μονόλογο είναι απόλυτη και εκεί μπορεί να μετρήσει τις ικανότητες  τους και την απήχηση που έχει.

Πόσο δύσκολο είναι για ένα ηθοποιό να βρίσκεται πάνω στη σκηνή μόνος και να ερμηνεύει μία ιστορία ;
Είναι υπέροχο! Τη λέξη δύσκολο την αποφέυγω.

Τι πιστεύετε ότι είχε η παράσταση «Η πόρνη από πάνω» και την αγάπησε ο κόσμος;
Ουσία και λεπτό χιούμορ. Αλήθειες που μιλάνε σε όλες τις ψυχές.

«Η απολυμένη» έχει κοινά στοιχεία με την «Πόρνη από πάνω»;
Η Μαριέτα η ηρωίδα στην “Απολυμένη” είναι μία εντελώς διαφορετική, από την Ερατώ. Και οι δύο γυναίκες όμως με κάποιο τρόπο βρίσκουν διέξοδο και ξεπερνούν το φόβο που τις κρατάει δέσμιες.

Σας δυσκόλεψε η προσέγγιση των δύο αυτών ηρωίδων;
Έγινε μετά από πολλή παρατήρηση “ντύθηκα” αυτές τις ηρωίδες δεν τις “έντυσα” με την Κατερίνα.

Αντιπροσωπεύουν οι δύο αυτές γυναίκες την σημερινή κοινωνία;
Ναί απόλυτα. Ο Αντώνης Τσιπιανίτης κατάφερε να γράψει  και τις δύο φορές έργα με κλασική απήχηση.

Η δόξα μπορεί να τυφλώσει έναν άνθρωπο;
Αυτό συμβαίνει όταν δεν υπάρχουν δικλείδες ασφάλειας   μέσα μας. Ο ηθοποιός πρέπει ν’ αρχίζει και να   ολοκληρώνεται στη σκηνή ή στην κάμερα. Μετά είναι άνθρωπος.

Η πρωταγωνίστρια μαθαίνει από τα λάθη της;
Πάντα. Όπως συμβαίνει και στη ζωή έτσι και οι θεατές μαθαίνουν από τα λάθη της ηρωίδας. Το καταλαβαίνω από  τα σχόλια τους. ‘Άλλωστε το θέατρο είναι διδασκαλία.

Τι μπορεί να κάνει έναν άνθρωπο ευτυχισμένο;
Η ελευθερία. Η αφθονία ενέργειας, χρόνου, αγάπης και χρήματος για να πραγματοποιεί τα όνειρα του.

Η ηρωίδα παρά την δύσκολη κατάσταση στην οποία βρίσκεται βλέπουμε ότι δεν μπορεί να «πουλήσει» το  ήθος και τις αρχές της. Τι είναι αυτό που την κρατάει;
Η συνειδητοποίηση ότι “η απόλυση” απο τη ζωή είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί σ’ έναν άνθρωπο.

Παρόλα αυτά καταφέρνει και ορθοποδεί ξανά. Τι την βοήθησε να τα καταφέρει;
Η αλλαγή που συμβαίνει μέσα της. Το οτι αρχίζει να βλέπει   τα πράγματα “αλλιώς”

Εσείς είστε αισιόδοξη στις δύσκολες καταστάσεις;
Ναί πολύ. 

Τα επόμενα σας σχέδια ποια είναι μετά από αυτόν τον μονόλογο;
Πολλά! Δεν είναι όμως κάτι που θα πρέπει να ανακοινώσω ακόμα.

Επιμέλεια Άρθρου

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Άννα Χατζή

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *