ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 2016-2017

“Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ”

Ο μοναδικός ηθοποιός Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος μίλησε στο    Athens Art Theater και στην Άννα Χατζή για την υποκριτική, τα πρώτα του βήματα στο θέατρο, την τηλεόραση , την παράσταση ” 4 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα” σε σκηνοθεσία Νικορέστη Χανιωτάκη – Γεράσιμου Σκαφίδα στο θέατρο “Θησείον” στην οποία πρωταγωνιστεί, τους νέους, τον ρόλο της οικογένειας, την φιλία , το διαδίκτυο και τα νέα του σχέδια.

Πότε αποφάσισες να ασχοληθείς με την υποκριτική;
Όταν ήμου σχεδόν 24 χρόνων είχα την ευκαιρία να βρεθώ στη σκηνή σαν ερασιτέχνης σε δυο παραστάσεις .Βέβαια στην αρχή είχα αρνηθεί τη συμμετοχή μου. Πίστευα ότι θα γίνω ρεζίλι…Ημουν λογιστής τότε … Νόμιζα ( και καλώς βέβαια) ότι το θέατρο είναι κάτι πολύ δύσκολο κι ότι δεν κάνω εγώ γι αυτό…Μετά όμως τις παραστάσεις η πίεση από ανθρώπους που με είχαν δει και ήξεραν την τέχνη αυτή, ήταν μεγάλη. Τόσο μεγάλη που άρχισα να σκέφτομαι πως όλοι αυτοί δεν μπορούν να είναι ομαδικά άσχετοι και πως μάλλον κάτι έβλεπαν σε μένα.Κάτι που εγώ δεν ήμουν σε θέση να αναγνωρίσω τότε. Ετσι ο Τάσος ο Κώνστας (φίλος και δεινός καραγκιοζοπαίκτης τώρα) με έφερε σε επαφή με τον Γιώργο Γεωγλερή κάναμε 10 ιδιαίτερα μαθήματα και πέρασα σε τρείς σχολές. Τελικά διάλεξα το Ωδείο Αθηνών που είχε ωράριο φιλικό προς την δουλειά μου την οποία δεν είχα εγκαταλείψει ακόμα… Ετσι ξεκίνησαν όλα και δεν ξέρω πως έφτασα να μετράω τώρα 19 χρόνια ως ηθοποιός…

Σπούδασες λογιστική. Ήταν κάτι που σε ενδιέφερε πάντα;
Όχι απλά έτυχε να στραφώ προς τα εκεί. Αλλωστε κι αυτό το έκανα όσο μπορούσα πιο καλλιτεχνικά..

Κάθε χρόνο σε βλέπουμε σε θεατρικές παραστάσεις διαφορετικών ειδών. Σου αρέσει να δοκιμάζεσαι σε όλα τα είδη θεάτρου;
Ναι είναι αλήθεια! Πιστεύω πως είναι πολύ γοητευτικό αν μπορείς βέβαια να υπηρετείς όλα τα είδη θεάτρου. Πιστεύω πολύ στην μεταμόρφωση ακόμη κι αν ασχολούμαι με ένα είδος. Δεν με πειράζει να μου πει κάποιος ότι δεν του αρέσω. Άλλωστε δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους . Αλλά θα με πείραζε να μου πεί πως ο ρόλος που έκανα στην παράσταση μοιάζει με κάποιον που είχα κάνει στο παρελθόν.

Η τηλεόραση σε ελκύει;
Αν γίνεται σωστά κι μόνο πρόχειρα ναι! Δεν φταίει το μέσο αλλά όσοι το διαχειρίζονται με λάθος τρόπο. Η τηλεόραση θα μπορούσε να είναι πολύ καλύτερη αλλά πορεύεται παράλληλα με την πολιτική κατάσταση της χώρας.Οσο ξεπέφτει εκείνη ξεπέφτει κι η τηλεόρασή της. Χωρίς να σημαίνει ότι προ κρίσης ήταν όλα τέλεια..Πάντως μπορεί να έχει εξαιρετικό ενδειαφέρον για έναν ηθοποιό να δουλέψει τα εκφραστικά του μέσα στο minimum..

Φέτος πρωταγωνιστείς στην θεατρική παράσταση « 4 λεπτά και 12 δευτερόλεπτα». Τι πραγματεύεται το κείμενο;
Μιλάει για όλα αυτά που αφορούν τους νέους ανθρώπους σήμερα! Αλλά και τις οικογενειές τους!Πολύ καλά γραμμένο αφορά στο..λάθος ενός εφήβου Ενός εφήβου που πολύ έξυπνα ο συγγραφέας δεν εμφανίζει ποτέ επι σκηνής! Βλέπουμε τους γοννείς του ,την κοπέλα του, κι ένα φίλο του. Ένα βίντεο 4 λεπτών και 12 δευτερολέπτων που δεν έπρεπε να ανέβει στο ίντερνετ, προκαλεί τριγμούς σε όλους και φανερώνει πράγματα που μέχρι τότε ήταν μάλλον ανείπωτα και άγνωστα. Τα πράγματα δεν είναι όπως περιγράφονται και όλα αναπροσαρμόζονται καθώς κοιλάει το έργο βάζοντας το θεατή μπροστά σε έναν καθρέφτη. Να σκεφτεί τι είναι αυτό που κάνει τελικά τους ανθρώπους νέους ή όχι , πετυχημένους . Πώς να προλάβεις έναν ανεπανόρθωτο λάθος;

Πολλοί γονείς προσπαθούν να επιβάλλουν τα δικά τους θέλω στα παιδιά. Τι αντίκτυπο μπορεί να έχει αυτό;
Πολύ μεγάλο και δυστυχώς πολλές φορές με αντίθετο από το προσδοκώμενο αποτέλεσμα. Η αληθινή αγάπη προυποθέτει την ελευθερία. Ας μην το ξεχνάμε αυτό. Για καλό όλων. Ο τρόπος που ζούμε είναι αυτός που δημιουργεί καλά ή κακά πρότυπα γι α τους δικους μας ανθρώπους. Ας σκεφτούμε λοιπόν να είμαστε όσο πιο σωστοί μπορούμε στην καθημερινότητά μας. Αυτό είναι ήδη αρκετό.

Η φιλία στην περίοδο της εφηβείας πλέον μπορεί να οδηγήσουν σε λάθος κατεύθυνση; Που οφείλεται κατά τη γνώμη σου στην αναξιοπιστία και στην αμφισβήτηση της φιλίας σήμερα;
Στην έλλειψη πνευματικότητας. Ακόμα και η ορμή της εφηβίας δεν είναι πιο τρομακτική από μια κενότητα εγκεφάλου και κατ επέκτασιν της ψυχής. Πώς να κάνεις ουσιαστική φιλία αν δεν γνωρίζεις τι είναι αυτό στην πραγματικότητα. Αν όλα είναι δόξα και χρήμα τότε και η οποιδήποτε φιλία τους θα είναι επίπλαστη όπως η δόξα και το χρήμα. Άλλα είναι τα όπλα που υπερασπίζονται τη φιλία και αυτά δεν είναι σίγουρα υλικά αλλά πνευματικά.

Τι σχέση θα πρέπει να έχουν τα παιδιά με το διαδίκτυο;
Δεν ξέρω ειλικρινά.Ισως να ξέρουν τι δεν θέλουν να υπάρχει στο διαδύκτιο και να μπορούν να σταθούν κριτικά απέναντί του. Όμως σ αυτό παίζει τεράστιο ρόλο και η οικογένεια και το σχολείο.

Οι γονείς στην παράσταση τι σχέση έχουν με τον γιο τους;
Καλή ερώτηση. Νομίζω την ίδια που έχουν με τον εαυτό τους αλλά και μεταξύ τους…

Η οικογένεια είναι ο καθρέφτης της προσωπικότητας ενός παιδιού;
Νομίζω πως ναι. αυτό με τρομάζει δεν σας το κρύβω. Ως νέο πατέρα θέλω να πω. Διότι ποιος ξέρει με βεβαιότητα αν αυτό που νομίζει κανείς ως καλό είναι κιόλας…

Ετοιμάζεις κάτι άλλο για τη συνέχεια της χρονιάς;
Ναι . Τις δύο προηγούμενες χρονιές που ήμουν στο Εθνικό είχα ήδη κάποια πράγματα που περίμεναν υπομονετικά μέσα μου.Τώ ρα νομίζω πως ήρθε η ώρα. Μπορεί να μην μπορώ να πω ακόμα πολλά αλλά αυτό που μπορώ να πω είναι πως θα είναι απ τον καινούργιο χρόνο.Στο θέατρο της οδού Κεφαλληνίας.

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *