“ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ ΘΥΤΕΣ ΚΑΙ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ”

Ο αξιοσέβαστος , ταλαντούχος και καταξιωμένος ηθοποιός Σπύρος Σαραφιανός μίλησε στο Athens Art Theater και στην Άννα Χατζή για τη συνεργασία του με το Κ.Θ.Β.Ε, την τηλεόραση και τους τηλεοπτικούς ρόλους τους οποίους ερμήνευσε, την παράσταση “Επικίνδυνες σχέσεις“, το ρόλο του, το κείμενο ,τις σημερινές ανθρώπινες σχέσεις, την τηλεοπτική σειρά “Στο καλό γλυκιά μου συμπεθέρα” στην οποία πρωταγωνιστεί καθώς και τα επόμενα του σχέδια.

Συνεργαστήκατε χρόνια με το Κ.Θ.Β.Ε. Πως προέκυψε η συνεργασίας σας με αυτό;
Η σχέση μου με το ΚΘΒΕ δρομολογείται από τα παιδικά μου. χρόνια. Σ’ αυτό με πήγαινε ο πατέρας μου και γοητεύτηκα από το θέατρο. Είναι ένα θέατρο πού αγαπώ.Σ’αυτό το θέατρο, παιδί τής σχολής πρωτο ανέβηκα στο σανίδι. Όταν το 2009 μου έκανε πρόταση ο Ν.Χαραλάμπους για το “Βασικά με λέν Θανάση” για μένα ήταν κάτι πολύ τιμητικό και έτσι ήρθα στο θέατρο πού αγαπώ και στην πόλη πού γεννήθηκα και λατρεύω!!

Είστε από τους ηθοποιούς τους οποίους έχουν ερμηνεύσεις αρκετούς τηλεοπτικούς ρόλους. Τι έχετε αποκομίσει από την τηλεόραση;
Στην τηλεόραση συμμετέχω αρκετά χρόνια από την εποχή τής ΕΡΤ ακόμα πριν από τα ιδιωτικά κανάλια. Από την τηλεόραση αυτό που εισέπραξα, πέρα από την οικονομική ενίσχυση του εισοδήματος μου , είναι η αναγνωρισιμότητα, η αποδοχή τού κόσμου κάτι πολύ σημαντικό στη δουλειά μας.

Ποια η προϋπόθεση για να ερμηνεύσετε έναν ρόλο;
Η προϋπόθεση για να αναλάβεις έναν ρόλο είναι,κατ’αρχήν να σε ιντριγκάρει, η φαντασία σου να τον φωτίσει και να έχει κάτι να σου πει… Όλα αυτά βέβαια με την προϋπόθεση τής σχετικά καλής σου οικονομικής σου κατάστασης, γιατί διαφορετικά τα περιθώρια επιλογής στενεύουν..!!

Πείτε μας λίγα λόγια για την παράσταση «Επικίνδυνες σχέσεις» στην οποία πρωταγωνιστείτε;
Κατ’αρχήν έχω την τιμή να παίζω με σπουδαίους συναδέλφους και είμαι ευγνώμων γι’ αυτό! Να είσαι μαζί στο σανίδι με Κιμούλη, Κοντού, Παπούλια, Παπαχαραλάμπους,μόνο ευγνώμων και τυχερός πρέπει να νιώθεις!! Μετά πρόκειται για μία πολύ ευφυή διασκευή του Γ. Κιμούλη,τοποθετώντας την δράση στο 1933,τήν εποχή ανόδου τού   Ναζισμού και τού Χίτλερ στην εξουσία μετά τον εμπρησμό τού Ράιχσταγκ από τους Ναζί.Δημιουργώντας έναν πολιτικοκοινωνικό καμβά με ανησυχητικές ομοιότητες στο σήμερα.

Υπάρχει κάτι που να ξεχωρίζετε στο κείμενο;
Ξεχωρίζω …το ίδιο το κείμενο !!.. και το πόσο έξυπνα δραματουργικά πάνω σ’αυτό τον πολιτικοκοινωνικό καμβά κάποιοι στήνουν τα “παιχνίδια τους” αδιαφορώντας για την τραγωδία πού εκτυλίσσεται και σε κοινωνικό αλλά και σε προσωπικό επίπεδο.

Εκπροσωπεί κατά τη γνώμη σας σε κάποιο βαθμό την σημερινή κατάσταση την οποία διανύουμε;
Θεωρώ ότι η εποχή μας και η κατάσταση πού βιώνουμε έχει ανησυχητικές ομοιότητες με το τότε. Το βλέπουμε στην άνοδο τής ακροδεξιάς και των νοσταλγών των Ναζί στην πατρίδα μας αλλά και σε ευρωπαίο επίπεδο.Εμείς ζούμε σε συνθήκες πολύ κοντινές στην συνθήκη τής Βαιμάρης πού εξέθρεψαν το αυγό τού φιδιού. Και στην πατρίδα μας άρχισαν τα φιδάκια να σηκώνουν κεφάλι…!!​

Ένα ερωτικό παιχνίδι με σκοπό την αποπλάνηση και την χειραγώγηση των ανθρώπων. Ποια η σημασία αυτού;
Μα νομίζω ότι ο έρωτας, με την δύναμη πού έχει να καταργεί την λογική, προσφέρετε για παιχνίδια αποπλάνησης και χειραγώγησης σε άτομα ελαστικής συνείδησης. Γινόμαστε θύτες και θύματα τού έρωτα. Αυτός εν πολλοίς καθορίζει την ζωή μας και με την παρουσία του και με την απουσία του..!!

Ένα έργο που δημοσιεύθηκε στο 1782. Τι το κάνει τόσο επίκαιρο;
Μπορεί να γράφτηκε το 1782 αλλά επίκαιρο γίνεται , γιατί ακριβώς διαπραγματεύεται τις ανθρώπινες σχέσεις και τον έρωτα!! Δηλαδή  τον άνθρωπο!!!

Ποιος ο ρόλος σας σε αυτή την παράσταση;
Εγώ σ’αυτή την παράσταση παίζω τον ρόλο ενός επιχειρηματία, εραστή τής Μερβέιγ,πού συνεργάζεται με τους Ναζί και πού δίνει και την λύση.

Πόσο επικίνδυνες μπορεί να είναι κάποιες ανθρώπινες σχέσεις;
Οι ανθρώπινες σχέσεις μπορούν να γίνουν πολύ επικίνδυνες και βλαβερές, όταν δεν βασίζονται στην εμπιστοσύνη, στον αμοιβαίο σεβασμό και στην ασφάλεια.

Ποια η άποψη σας για τις σημερινές ανθρώπινες σχέσεις;
Το κοινωνικοοικονομικό περιβάλλον είναι τέτοιο πού οι ανθρώπινες σχέσεις δοκιμάζονται σε όλα τα επίπεδα. Ξανα γνωριζόμαστε μεταξύ μας  και πολλές φορές με επώδυνο τρόπο.Γενικότερα δοκιμάζεται ο κοινωνικός ιστός.

Που θα λέγατε ότι βασίζονται οι περισσότερες από αυτές σήμερα;
Ζούμε πλέον την εποχή πού τις τύχες των ανθρώπων τις διαχειρίζονται αποκλειστικά έμποροι τού χρήματος ( τράπεζες, funds κ.λ.π.) η κατανάλωση και το χρήμα έγιναν αυτοσκοπός και υπέρτατη αξία και απεμπολήσαμε αξίες όπως συνείδηση, εντιμότητα, σεβασμός, ειλικρίνεια, συντροφικότητα, μπέσα

Παράλληλα πρωταγωνιστείτε και στην τηλεοπτική σειρά «Στο καλό γλυκιά μου συμπεθέρα». Τι πραγματεύεται αυτή η νέα σειρά;
Το “Στο καλό καλή μου συμπεθέρα” διαδραματίζεται την εβδομάδα πριν   το δημοψήφισμα με όλο το κλίμα, τις προσδοκίες και τις αυταπάτες πού δημιουργήθηκαν τότε, μέσα από μία κωμική ματιά γραμμένο με την ευαισθησία τού Λ.Παπαπέτρου.

Ετοιμάζετε κάτι άλλο για τη συνέχεια της σεζόν;
Προς το παρών η έννοια μου είναι να πάει καλά η παράσταση και να έχει απήχηση το σήριαλ. Δεν ξέρω τι θα γίνει αργότερα, ούτε έχω προς το παρόν κάτι. Έχω μάθει να περιμένω τις εκπλήξεις πού φέρνει η ζωή και είμαι ανοιχτός σ’αυτές.!!

Επιμέλεια Άρθρου

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Άννα Χατζή

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *