ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ “ΧΟΝΤΡΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΜΕ ΦΟΥΣΤΕΣ”

19/02/2015

Οι ηθοποιοί (Αντώνης Τακτικός, Σαββίνα Πετρίδου, Βαγγέλης Παπατζανάκης, Ελευθερία Στεφανούρη ) της παράστασης “Χοντροί άντρες με φούστες” μίλησαν στο Athen Art Theater και την Άννα Χατζή για την παράσταση, η οποία παίζεται στο θέατρο Αλκμήνη, σχολίασαν το έργο , τους ρόλους τους και μίλησαν για τα ανθρώπινα όρια, την απομόνωση, την αδιαφορία των γονιών και τη σχέση μητέρας και γιου 

Διαβάστε αναλυτικά τι είπαν :

Picture
Αντώνης Τακτικός

Για την επιλογή του έργου:
Ασχολούμαι πολύ με το διάβασμα , μου αρέσει πολύ. Έπεσε τυχαία μπροστά μου αυτό το έργο πέρυσι το καλοκαίρι και από την πρώτη στιγμή που το διάβασα είπα αυτό θέλω να κάνω. Μου φάνηκε τόσο περίεργο και δεν γινόταν να το αφήσω ανεκμετάλλευτο και το ήθελα. Είναι ό,τι πιο περίεργο έχω διαβάσει τα τελευταία χρόνια. 

Για τα ανθρώπινα όρια:
Μετά από αυτή την παράσταση νομίζω πως δεν υπάρχουν ανθρώπινα όρια.

Για τα αίτια της συμπεριφοράς του παιδιού:
Αν το παιδί είχε διαφορετικούς γονείς , ενδεχομένως να είχε αποφύγει αυτή την συμπεριφορά. Δεν το αποκλείω όμως , γιατί είναι και αυτό το οποίο κρύβεις μέσα σου. Τι φύση ανθρώπου έχεις. Αυτό πραγματεύεται και ο Σίλβερ εδώ. Όμως νομίζω ότι φταίνε οι γονείς του αλλά και ο ίδιος έχει ένα μεγάλο μερίδιο ευθύνης σε αυτό που επέλεξε να κάνει.

Για την αποξένωση:
Οποιαδήποτε αποξένωση , είτε στο νησί , είτε κοινωνική , είτε πνευματική , οδηγούν στην ρήξη των ορίων. Χάνεις την ανθρώπινη φύση σου, τα όρια σου, χάνεται η λογική. Μετράς τα πράγματα διαφορετικά και βλέπεις αλλιώς τα πάντα. Είναι αυτό το οποίο λέει μέσα « Είδα πραγματικά την φύση των πραγμάτων». Το πώς είναι στ’ αλήθεια ο κόσμος.

Για την σχέση μητέρας και γιου:
Έχουμε ένα τέλειο οιδιπόδειο. Σίλβερ λέει ότι είναι ένα love story το έργο αυτό, το οποίο έχει γραφτεί για την Φίλις και τον Μπίσοπ.  Αυτό το έχει προκαλέσει η Φίλις. Θέλει αν ευνουχίσει τον γιο της  για να είναι μαζί της.

Picture
Σαββίνα Πετρίδου

Για τον ρόλο της στο α μέρος: 
Στο πρώτο μέρος υποδύομαι την Παμ στο πρώτο  μέρος , η οποία είναι η ερωμένη του Χάουαρντ, του άντρα της οικογένειας. Είναι μία αφελής κοπέλα, πορνοστάρ που παίρνει ναρκωτικά και κατά κάποιον τρόπο όταν γνωρίζει τον Χάουαρντ είναι σαν να απαγκιστρώνεται από αυτόν.Γιατί θέλει να φτιάξει την ζωή της και αυτός είναι ένας καταξιωμένος κύριος και πιστεύει ότι με αυτόν η ζωή της θα γίνει καλύτερη. Ουσιαστικά είναι μία σχέση επιφανειακή ,η οποία δεν στηρίζεται στην αγάπη.

Για τον ρόλο της στο β μέρος:
Στο δεύτερο μέρος ο ρόλος στην κλινική θα μπορούσαμε να πούμε ότι είναι η εξέλιξη της Πάμ. Εκεί είναι η πρώτη επαφή που έχει ο Μπίσοπ με έναν άλλο άνθρωπο. Η πρώτη ανθρώπινη σχέση η οποία αναπτύσσει. Αλλά και πάλι δεν τον αφήνουν. Βλέπουμε τους γονείς , οι οποίοι τσακώνονται και στο τέλος αυτός ξεσπάει. Αυτή λοιπόν η ανθρώπινη σχέση του πρωταγωνιστή με την κοπέλα , τον βοηθάει να ελευθερωθεί.

Picture
Βαγγέλης Παπατζανάκης

Για τον ρόλο του: 

Είναι ένας εγωκεντρικός σημερινός άνθρωπος. Δηλαδή ο ρόλος του πατέρα πάντα είναι αυτός ο τύπος ο οποίος ασχολείται με το να γεμίσει τη ζωή του με διάφορα πράγματα. Όπως γυναίκες, χρήματα κτλ. Και στο τέλος να ολοκληρωθεί σαν άνθρωπος. Όμως κάθε φορά που αποκτά κάτι , συνειδητοποιεί ότι δεν είναι ολοκληρωμένος με αυτό και θέλει όλο και περισσότερα. Το παιδί δεν το ήθελε στην πραγματικότητα. Ερωτεύεται την Φίλις Χόγκαν αλλά νιώθει και ενοχές. Νιώθει μια εσωτερική αναζήτηση σε σχέση με αυτούς. Δεν είναι αδιάφορος τελείως, αλλά είναι επιφανειακός. Είναι ένας εγωιστής και δείχνει αυτό το οποίο συμβαίνει σήμερα κατά κόρων στην κοινωνία μας , το γεγονός ότι δεν δίνουμε αγάπη στα παιδιά και αυτά καταλήγουν σαν τον Μπίσοπ.

Για το έργο:

Το έργο είναι επίκαιρο με την έννοια ότι δείχνει την βία και την ενδοοικογενειακή βία. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι είναι εγκλωβισμένοι στο εγώ τους και ασχολούνται όλοι με τον εαυτό τους. Όπως λέει και ο Μπίσοπ στο έργο, μπορεί να του έκαναν διάφορα, αλλά φταίει και αυτός σαν χαρακτήρας. Αυτό δείχνει ότι αν οι άνθρωποι δεν αγαπηθούν μεταξύ τους και είναι κλεισμένοι στο εγώ τους, δεν πρόκειται ούτε η οικογένεια τους να πάει καλά, ούτε στην κοινωνία θα φτιάξουμε σωστούς ανθρώπους. Θα είναι όλα μέσα στην βία και στον θυμό.

Picture
Ελευθερία Στεφανούρη

Για τον ρόλο της: Η Φίλις Χόγκαν είναι μία εκκεντρική κυρία, η οποία έχει μάθει στα πλούτη , μπόρεσε και μπήκε σε μία οικογένεια επίσης πλούσια. Μπόρεσε και έκανε ένα παιδί το οποίο είναι μπιμπελό μέχρι κάποιο σημείο. Στη διάρκεια του έργου βλέπουμε ότι δεν φταίει η ίδια για όλο αυτό που κουβαλάει. Έχει ψυχολογικά προβλήματα από την μητέρα της και κατά συνέπεια αυτά τα μεταδίδει και στον γιο της. Το έργο βασίζεται και στις εμπειρίες της Φίλις και για αυτό λέγεται «Χοντροί άντρες με φούστες». Γιατί είναι το όνειρο της , είναι και ο κύριος Αντονέλι ο οποίος είχε αυτή την εμπειρία.

Για την ευθύνη με τον ερχομό ενός παιδιού:

Όλοι οι χαρακτήρες του έργου είναι στον δικό τους κόσμο. Θεωρώ το να φέρεις ένα παιδί στον κόσμο δεν είναι αστείο ούτε παιχνίδι. Φέρνεις ένα παιδί  στον κόσμο πρέπει να είσαι υπεύθυνος και να είσαι εκεί ανά πάσα στιγμή.

Στο έργο φαίνεται ότι δεν υπάρχει η ευθύνη και κατά την διάρκεια του έργου επίσης φαίνεται ότι η Φίλις γίνεται παιδί και ο Μπίσοπ ο γονιός.

Για την σχέση μητέρας και γιου:

Έχουμε συμφωνήσει όλοι με αυτό το οποίο λέει ο Σίλβερ ότι είναι love story μεταξύ μητέρας και γιου. Είναι η φύση του ανθρώπου τέτοια. Το αναφέρουμε συνέχεια μέσα στο έργο. Έχεις τους κανόνες, έχεις την φύση του ανθρώπου και τις συνθήκες. Οι συνθήκες σε αυτή την περίπτωση είναι ένα νησί, ένας εγκλεισμός όπου μπορεί να γίνει το οτιδήποτε. Εννοείται ότι δεν είναι σε λογικά πλαίσια όλο αυτό. Γιατί εγκλεισμός θεωρείται ο αποκλεισμός στο νησί για τόσα χρόνια, κάπου σου γυρνάει το μυαλό. Όπως είναι τα ζώα έτσι λειτουργούν και οι άνθρωποι. Οπότε αυτή είναι η φύση. Να κάνω τα πάντα για να διεκδικήσω αυτό το οποίο θέλω.

Επιμέλεια Άρθρου

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Άννα Χατζή

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *