ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΝΕΑ

Οι έρωτες του 60 που άφησαν εποχή

Από το ’60 βλέπουμε τις ασπρόμαυρες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, χωρίς ποτέ να τις βαρεθούμε. Τα λαμπερά πρόσωπα της εποχής, οι αγαπημένοι μας σταρ, έζησαν φλογερούς έpωτες, που δεν γνωρίζαμε.

Ο έpωτας του Δημήτρη Παπαμιχαήλ και της Δέσπως Διαμαντίδου

Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ έχει συνδέσει για πάντα το όνομά του με την Αλίκη Βουγιουκλάκη, όμως πριν από την Αλίκη υπήρχε η Δέσπω Διαμαντίδου. Γνωρίστηκαν το 1955 σε παράσταση του Εθνικού Θεάτρου, όταν εκείνος ήταν μαθητής ακόμη στη σχολή κι εκείνη ήδη πρωταγωνίστρια. Αμέσως την εpωτεύτηκε.

Οι έρωτες του 60

Ήταν ένα μεγάλο σχολείο η Διαμαντίδου, του έμαθε πολλά για το θέατρο και σίγουρα έπαιξε μεγάλο ρόλο όχι μόνο στην εpωτική του ζωή, αλλά και στην καριέρα του.

Συναντήθηκαν στη σκηνή δεκατρείς φορές, με αποκορύφωμα το έργο «Κολόμπο», με πρωταγωνίστρια την Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Εκεί ήταν που ο Δημήτρης και η Αλίκη ένιωσαν τον κεραυνοβόλο έpωτα να τους συγκλονίζει και η σχέση εκείνου με τη Δέσπω Διαμαντίδου τελείωσε.

Η Δέσπω Διαμαντίδου πάντως αντιμετώπισε με μεγάλη αξιοπρέπεια το τέλος της σχέσης τους, όπως άλλωστε την έζησε κιόλας, μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας και τα δημοσιεύματα της εποχής.

Χριστίνα Σύλβα – Λάμπρος Κωνσταντάρας

Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας έζησε δύο μεγάλους έpωτες, με πρωταγωνίστριες του θεάτρου και του κινηματογράφου. Με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα η Χριστίνα Σύλβα γίνεται ζευγάρι το 1957. Ήταν πολύ εpωτευμένοι και δεν το έκρυβαν.

Η Σύλβα νιώθει ότι ο Λάμπρος είναι ο άντρας της ζωής της και δεν διστάζει να του κάνει πρόταση γάμου. Εκείνος απαντά αρνητικά, όχι μόνο γιατί τότε δεν ήθελε να ξαναπαντρευτεί, αλλά και λόγω της μεγάλης ηλικιακής τους διαφοράς (23 ολόκληρα χρόνια). Έμειναν μαζί μέχρι το 1961.

Οι έρωτες του 60

Άννα Καλουτά – Λάμπρος Κωνσταντάρας

Η Άννα Καλουτά και ο Λάμπρος Κωνσταντάρας από την πρώτη στιγμή που συναντήθηκαν άρχισαν τους τσακωμούς. Έπαιζαν μαζί στο θίασο της Κοτοπούλη και οι καβγάδες τους ήταν κυρίως για το θέατρο. «Μήπως είστε εpωτευμένοι;», τους έλεγε μεταξύ σοβαρού και αστείου μονίμως η Κοτοπούλη.

Οι έρωτες του 60

Έξαλλοι και οι δύο, απαντούσαν θυμωμένα. «Εγώ μ’ αυτήν την ψηλογαϊδούρα;», έλεγε ο Λάμπρος. «Εγώ μ’ αυτόν τον άχαρο ψηλέα;», έλεγε η Καλουτά.

Στην εpωτική τους σκηνή στην παράσταση τα παθιασμένα φιλιά αρχικά ήταν ψεύτικα. Μέρα με τη μέρα, όμως, τα φιλιά έγιναν αληθινά.

«Ωραία φιλάς», της είπε ένα βράδυ μετά την παράσταση ο Κωνσταντάρας. «Κι εσύ», του απάντησε η Καλουτά, και κάπου εκεί ένας έpωτας τρελός ξεκίνησε.

Για την Άννα Καλουτά ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν ο άντρας που αγάπησε πιο πολύ στη ζωή της και ο πρώτος άντρας που δόθηκε εpωτικά. Οι εποχές ήταν διαφορετικές, η μητέρα της ήταν πάντα παρούσα στη ζωή της και στην καριέρα της, οπότε ήταν δύσκολο να μπορέσει να βρεθεί εpωτικά με κάποιον. Κάποια στιγμή έμεινε έγκυος, η τύχη όμως της έπαιξε σκληρό παιχνίδι: έχασε και τα δύο αγόρια από τη διπλή κύηση, αν και είναι αμφίβολο εάν θα τα κρατούσε, αφού δεν ήταν παντρεμένοι και οι εποχές ήταν πολύ διαφορετικές από τη σημερινή.

Αν και αγαπούσε πολύ τον Λάμπρο, δεν ήθελε να είναι ανύπαντρη μητέρα. Η σχέση τους κράτησε πέντε χρόνια, ενώ χρόνια μετά η Άννα Καλουτά εξομολογήθηκε ότι ποτέ της δεν αγάπησε άλλο άντρα με το ίδιο πάθος και την ίδια ένταση, όπως τον Λάμπρο Κωνσταντάρα.

Σπεράντζα Βρανά – Κώστας Βουτσάς

Το καλοκαίρι του 1959 η Σπεράντζα Βρανά γνωρίζει τον Κώστα Βουτσά.

Η γνωριμία τους εξελίχτηκε σε μια θυελλώδη σχέση. Μεγάλος έpωτας, ζήλειες, καβγάδες, ξύλο, αρραβώνας, ετοιμασίες για γάμο, χωρισμοί και όλα αυτά παράλληλα με μια λαμπρή καριέρα και για τους δύο.

Οι έρωτες του 60

Η Σπεράντζα Βρανά έγραψε στο βιβλίο της «Τολμώ»:

Ο Κώστας ήταν τρομερά φιλόδοξος, μεγαλομανής, αριβίστας. Ήξερε να ελίσσεται. Χρησιμοποιούσε όλα τα κόλπα για να πετύχει τους σκοπούς του. Καλοπερασάκιας.

Στην αρχή, μου έκανε τον πολύ εpωτευμένο, έκανε ό,τι μπορούσε για να με ευχαριστήσει. Μου αγόραζε δίσκους με λατινοαμερικανικούς ρυθμούς, μου έκανε τον Danny Kaye για να γελάσω, ήταν πολύ κωμικός και ξεκαρδιζόμουν. Αν μ’ αγάπησε ο Κώστας (γιατί μ’ αγάπησε), αυτό συνέβη αργότερα. Μου φερόταν πολύ ωραία, ήταν πολύ τρυφερός μαζί μου, ζούσαμε πολύ αρμονικά. Όσο η σχέση μας έδενε και πιο γερά, άρχισε τις ζήλειες. “Γιατί κάθεσαι στο καμαρίνι με τη ρόμπα ανοιχτή;”. Καβγάς! “Γιατί σου μίλησε ο τάδε συνάδελφος;”. Καβγάς! Όλα αυτά τα μικροκαβγαδάκια είχαν σαν αποτέλεσμα να τη βρίσκουμε πιο ωραία εpωτικά. Ο Κώστας ήταν τέλειος σαν εpαστής, τρυφερός και γλυκός. Στο κεφάλαιο δουλειά, όμως, ήταν φοβερός. Ήταν φιλόδοξος και βιαζόταν να φτάσει. Πάνω σ’ αυτό το θέμα είχαμε διαφορετικές αντιλήψεις. Η σχέση μας πέρασε από πολλά στάδια. Μέχρι ξύλο έπεσε στον πρώτο μας μεγάλο καβγά».

Τελικά, αποφασίζουν να παντρευτούν. Η Σπεράντζα παραγγέλνει το νυφικό και ο Κώστας, παραμονές Χριστουγέννων, της κάνει δώρο ένα χρυσό ρολόι. Ο γάμος είχε οριστεί για την άνοιξη και ο μήνας του μέλιτος θα ήταν ένα ταξίδι στην Ευρώπη. Όταν ο Βουτσάς είπε στη Σπεράντζα ότι μετά το γάμο απαιτούσε από εκείνη να αφήσει το θέατρο για να αφοσιωθεί στο σπίτι, η Βρανά δεν το δέχτηκε. Σκέφτηκε τον εαυτό της νοικοκυρά, μακριά από τη σκηνή και τα φώτα, και δεν άντεξε στη σκέψη. Έτσι, έπειτα από τεσσεράμισι χρόνια, χώρισαν οριστικά.

πηγή

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *