ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 2019-2020

“Η προσέλευση του κόσμου ειδικά αυτές τις δύσκολες εποχές είναι φανταστική”

Ο ηθοποιός Κωνσταντίνος Μουταφτσής μίλησε στο Athens Art Theater και στην Άννα Χατζή για τη θεατρική παράσταση ” ΟΛΙΒΕΡ ΤΟΥΙΣΤ” στην οποία πρωταγωνιστεί, το παιδικό θέατρο, την συμμετοχή του στην επιτυχημένη τηλεοπτικη σειρά “Μην ψαρώνεις“, την ενασχόληση του με τη σκηνοθεσία και τα σχέδια του για το μέλλον.

Την φετινή θεατρική σεζόν σε παρακολουθούμε στην υπερπαραγωγή: «ΟΛΙΒΕΡ ΤΟΥΙΣΤ» του Καρόλου Ντίκενς σε απόδοση, θεατρική διασκευή και σκηνοθεσία της Κωνσταντίνας Νικολαΐδη παρέα με έναν 20μελή θίασο εξαιρετικών ηθοποιών, στο «ΘΕΑΤΡΟΝ» του Κέντρου Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος». Αρχικά πες μας πως προέκυψε αυτή η συνεργασία;

Με την Κωνσταντίνα είμαστε φίλοι και συνεργάτες πολλά χρόνια, οπότε μόλις μου ζήτησε να συμμετέχω σε αυτό το ¨ταξίδι¨ δεν μπορούσα παρά να πω αμέσως ναι.  Οφείλω να ομολογήσω πως ταξιδεύουμε Α΄θέση με τις παροχές και τις εγκαταστάσεις στο ¨Θέατρον” του Κέντρου Πολιτισμού “Ελληνικός Κόσμος¨, και εμείς και οι θεατές.

Κάθε χρόνο σε βλέπουμε σε θεατρικές παραστάσεις όλων των ειδών . Ποια η σχέση σου με το παιδικό θέατρο;

Το παιδικό θέατρο για μένα είναι ένα πολύ βασικό μέρος της δουλειάς μου.Τα παιδιά είναι ένα πολύ δύσκολο και απαιτητικό κοινό που σου λέει κατάμουτρα την αλήθεια χωρίς υπεκφυγές, πρέπει και εμείς με την σειρά μας να του προσφέρουμε αλήθεια και να μην κάνουμε “αρπαχτές”.Οπότε το αγαπώ πολύ και θέλω να κάνω όσο περισσότερο μπορώ.

Η παράσταση έχει ιδιαίτερες διαφορές από το  κλασικό και διαχρονικό έργο του Ντίκενς ;

Θεωρώ ότι η διασκευή της Κωνσταντίνας περιέχει όλα όσα ήθελε να περάσει ο Ντίκενς στο βιβλίο του, προφανώς δεν μπορούσαμε να τα συμπεριλάβουμε όλα γιατί η παράσταση θα έβγαινε 6 ώρες! Σεβόμενοι λοιπόν τα παιδιά και τους γονείς θεωρώ πως φτιάξαμε μια παράσταση που και αντιπροσωπεύει το έργο του Ντίκενς και δεν κουράζει.

Ποιος ο δικός σου ρόλος; Ποιον ήρωα υποδύεσαι;

Υποδύομαι 3 ρόλους, αρχικά τον κ. Μπάμπλ τον υπεύθυνο του Ορφανοτροφείου που μεγάλωσε ο Όλιβερ, στην συνέχεια τον δικαστή Ράμφος που είναι ο φόβος και ο τρόμος των κακοποιών του Λονδίνου και τέλος τον ηλικιωμένο φίλο του κου. Μπράνλοου τον γκρινιάρη και λιχούδη κ. Γκρινγουικ.

Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε πολλά και ξεχωριστά θεατρικά ανεβάσματα για το παιδικό κοινό. Πόσο σημαντικά και « χρήσιμα » πιστεύεις ότι είναι κατά τη γνώμη σου;

Όπως είπα και παραπάνω όλα τα ανεβάσματα παιδικών παραστάσεων που σέβονται το κοινό τους και δεν είναι “αρπαχτές”. Οπότε ειδικά σε ένα παιδί που το μυαλό του είναι σαν σφουγγάρι τα πάντα είναι χρήσιμα αρκεί να υπάρχει σεβασμός.

Η προσέγγιση ενός θεατρικού ρόλου που απευθύνεται σε παιδιά είναι δυσκολότερος;

Σίγουρα έχει τις ιδιαιτερότητες του, δυσκολότερος δεν ξέρω αν είναι. Το σημαντικό είναι να μην κάνεις παιδικό θέατρο αλλά θέατρο για παιδιά, τα βήματα που πρέπει να κάνεις για μένα είναι τα ίδια που θα έκανες και για μια παράσταση ενηλίκων.

Πως είναι η προσέλευση του κόσμου στο θέατρο;

Χαίρομαι που το λέω αλλά η προσέλευση του κόσμου ειδικά αυτές τις δύσκολες εποχές είναι φανταστική.

ΟΛΙΒΕΡ ΤΟΥΙΣΤ

Τηλεοπτικά πρωταγωνιστεί στην σειρά «Μην Ψαρώνεις». Πως νιώθεις που επέστρεψες στο τηλεοπτικό γυαλί;

Είμαι πολύ χαρούμενος γιατί και εκεί οι συνθήκες είναι φανταστικές, περνάμε πολύ καλά και το ότι βλέπω μεγάλη ανταπόκριση και από τον κόσμο με κάνει ακόμα πιο ευτυχισμένο. Μέχρι στιγμής μου έχει φερθεί πολύ καλά η τηλεόραση και πάντα χαίρομαι να επιστρέφω.

Η Σειρά προβάλλεται για 2η χρονιά υπάρχουν συζητήσεις και για 3η σεζόν;

Δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω ακόμα, αυτό που ξέρω είναι ότι η σειρά πάει πολύ καλά και είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Φέτος βλέπουμε τηλεοπτικές σειρές με μεγάλη τηλεθέαση έπειτα από μία μεγάλη περίοδο τηλεοπτικής κρίσης. Είναι ένα καλό σημάδι αυτό για την επιστροφή καλών τηλεοπτικών σειρών από δω και πέρα;

Το κοινό αποφάσισε να υποστηρίξει φέτος τις καλές παραγωγές στην τηλεόραση, με αποτέλεσμα όλα να δείχνουν ότι θα γίνουν και άλλες, μόνο καλό μπορεί να κάνει αυτό και σε εμάς τους ηθοποιούς αφού αυξάνονται οι θέσεις εργασίας σε έναν κλάδο με απίστευτα ποσοστά ανεργίας και το τηλεοπτικό κοινό απολαμβάνει παραγωγές επιπέδου.

Με την σκηνοθεσία και τον χορό ασχολείσαι σε πιο επαγγελματικό επίπεδο;

Με την σκηνοθεσία έχω κάνει μερικά βήματα σε επαγγελματικό επίπεδο και σκοπεύω στο μέλλον να το κυνηγήσω όσον αφορά το χορό το κάνω καθαρά για διασκέδαση και εντελώς ερασιτεχνικά.

Ετοιμάζεις κάτι άλλο για την συνέχεια; Υπάρχουν σχέδια για τους επόμενους μήνες;

Υπάρχουν συζητήσεις για πράγματα που αν γίνουν θα είμαι πολύ χαρούμενος αλλά δυστυχώς αυτήν την περίοδο δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω.

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *