ΝΕΑ

Όλα τα παιδιά με σύνδρομο Down αυτής της δασκάλας ήταν παρανυφάκια στον γάμο της!

Η Κίνσεϊ Φρεντς είναι μια δασκάλα παιδιών με ειδικές ανάγκες από το Κεντάκι, η οποία όχι μόνο αρραβωνιάστηκε παρουσία όλων των μαθητών της, αλλά κάλεσε όλους τους μαθητές της με σύνδρομο Down στο γάμο της. Στις 3 Ιουνίου όλα τα παιδιά ήταν παρανυφάκια στον γάμο της.

«Τα νιώθω σαν οικογένειά μου. Ήταν η πρώτη μου τάξη και είναι η μοναδική τάξη που είχα μέχρι σήμερα, οπότε ήξερα, ότι δεν μπορούσαν να λείπουν από μια τόσο ξεχωριστή μέρα», ανέφερε η Φρεντς.

Δείτε τις φωτογραφίες παρακάτω:

Η Κίνσεϊ Φρεντε είναι μια καθηγήτρια παιδιών με ειδικές ανάγκες από το Κεντάκι.

Μετά τον αρραβώνα της παρουσία όλων των μαθητών της, τους κάλεσε όλους στην τελετή του γάμου. 

«Τα νιώθω σαν οικογένειά μου. Ήταν η πρώτη μου τάξη και είναι η μοναδική τάξη που είχα μέχρι σήμερα, οπότε ήξερα, ότι δεν μπορούσαν να λείπουν από μια τόσο ξεχωριστή μέρα.» 

Οι μαθητές της που είναι όλα παιδιά με σύνδρομο Down έγιναν παρανυφάκια. 

«Είναι σαν οικογένεια για μένα.» 

Στις 3 Ιουνίου, την ημέρα του γάμου τα παιδιά την συνόδευσαν στην εκκλησία. 

Αργότερα, διασκέδασαν όλοι μαζί στο πάρτι. 

«Ήταν τόσο συναρπαστικό, τόσο ξεχωριστό που μπορούσα να έχω τους μαθητές μου σε μια τόσο σημαντική μέρα για μένα και μπόρεσαν να διασκεδάσουν και να γιορτάσουν μαζί μας.»

Αργότερα, τα παιδιά είπαν, ότι το αγαπημένο τους κομμάτι ήταν το φαγητό και ο χορός. 

πηγη

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *