Εξώδικο του Πέτρου Φιλιππίδη στο TheTOC: Διαψεύδει την Έλενα Τζώρτζη, επικαλείται τον Αριστοφάνη

Εξώδικο στο TheTOC απέστειλε ο Πέτρος Φιλιππίδης, με το οποίο διαψεύδει τα όσα ανέφερε σε ανάρτησή της η Έλενα Τζώρτζη.

Ειδικότερα, ο Πέτρος Φιλιππίδης στο εξώδικό του αναφέρει τα εξής:

Προς μεγάλη μου έκπληξη και απογοήτευση -οφείλω να ομολογήσω- έλαβα γνώση του από 26.02.2021 ανυπόγραφου δημοσιεύματος που αναρτήθηκε στην ιστοσελίδα “ΤΗΕ ΤOC” δια του οποίου αναπαρήχθη συκοφαντική ανάρτηση της κυρίας Έλενας Τζώρτζη στην ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης “Facebook”, με κατάπτυστο περιεχόμενο που προσβάλλει βάναυσα την τιμή και την υπόληψη μου, αλλά και θίγει την προσωπικότητα μου ως επαγγελματία και ως ανθρώπου.

Ειδικότερα, την 26η-02-2021 αναδημοσιεύσατε ανάρτηση της κυρίας Τζώρτζη, η οποία είναι μέχρι και την παρούσα στιγμή αναρτημένη στην ως άνω ιστοσελίδα ιδιοκτησίας σας. Η εν λόγω δημοσίευση εμπεριέχει καθ’ όλα ψευδείς και συκοφαντικούς δι’ εμέ ισχυρισμούς, σύμφωνα με τους οποίους εγώ δήθεν, στο πλαίσιο μιας θεατρικής παράστασης στην οποία είχα συνεργαστεί στο παρελθόν με την ως άνω αναφερόμενη κυρία, προέβαινα σε άσεμνες χειρονομίες σεξουαλικού προσανατολισμού επί σκοπώ υποτίμησης της προσωπικότητάς της.

Το εν λόγω άρθρο αποτελεί, επί της ουσίας, υιοθέτηση των εκεί αναφερόμενων ισχυρισμών της συντάκτριας της ανάρτησης αλλά και αναπαραγωγή και δημοσιοποίηση ψευδών και συκοφαντικών εις βάρος μου ισχυρισμών, επί των οποίων δεν μου δίνεται καν η δυνατότητα να απαντήσω, καθότι δεν έχει υπάρξει επίσημα αναφορά στις αρμόδιες προς τούτο αρχές, ούτε δε έχω κληθεί σχετικώς από το αρμόδιο πειθαρχικό όργανο. Ούτε βέβαια και εσείς σπεύσατε να επικοινωνήσετε μαζί μου, προκειμένου να διασταυρώσετε τους υποτιθέμενους ισχυρισμούς, αλλά άκριτα και αδικαιολόγητα δημοσιεύσατε αυτά τα εις βάρος μου ψευδολογήματα, περιλαμβάνοντας μάλιστα στο άρθρο σας και φωτογραφίες μου .

Σημειωτέον δε, ότι η ίδια η συντάκτρια της δυσφημιστικής ανάρτησης συνομολογεί ακουσίως ότι η εν λόγω χειρονομία από πλευράς μου πράγματι δεν αποτελούσε περιφρονητική και υποτιμητική εις βάρος της ενέργεια, αλλά πραγματοποιούνταν στο πλαίσιο των σκηνοθετικών – υποκριτικών αναγκών της εν λόγω θεατρικής σκηνής στα πλαίσια της παραστάσεως στην οποία συμμετείχαμε αμφότεροι.

Αποκορύφωμα, όμως, της μεροληπτικής εις βάρος μου στάσης υμών, αλλά και του δόλιου σκανδαλοθηρικού σκοπού σας, αποτελεί το γεγονός πως, στο βωμό του εντυπωσιασμού, σπεύσατε κάτωθεν της αναφερόμενης αναρτήσεως, να προσαρτήσετε έτερη “καταγγελία” της ίδιας ηθοποιού, η οποία δεν αποτελεί συνέχεια της ανάρτησής της, χρονολογείται κατά πολύ προγενέστερη της εν λόγω δημοσίευσης και σε κάθε περίπτωση, δεν κατονομάζει τον καταγγελλόμενο.

Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργείτε λανθασμένα την εντύπωση στο αναγνωστικό κοινό ότι κατονομάζομαι προσωπικά από την δεύτερη ανάρτηση της κυρίας Τζώρτζη. Έτι μία φορά, δε, δεν υφίσταται ούτε κατ’ επίφαση προσπάθεια αντικειμενικής παρουσίασης του θέματος, καθότι σε κανένα σημείο δεν δίνετε την παραμικρή διευκρίνιση για την διαφορά των δύο “καταγγελιών”. Εκ των ως άνω καθίσταται πρόδηλο ότι εκδηλώνετε μια αδικαιολόγητη εμπάθεια εναντίον μου για λόγους τους οποίους προσωπικά αγνοώ.

Σε κάθε περίπτωση, δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά ότι οι ισχυρισμοί είναι καθ’ όλα ψευδείς και συκοφαντικοί και προσβάλλουν βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου ως επαγγελματία ηθοποιού, με μακρά πορεία, στον καλλιτεχνικό χώρο. Αποκλειστικός μου στόχος είναι να υπηρετήσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το επάγγελμα που είχα και έχω την τιμή να ασκώ επί μακράν. Ουδέποτε, έχω εκμεταλλευτεί καθ’ οιονδήποτε τρόπο θεατρικό έργο ή θεατρική σκηνή για να ασκήσω οποιουδήποτε είδους βία στη συνάδελφο μου, πολλώ δε μάλλον για να την προσβάλω με πράξεις γενετήσιου χαρακτήρα.

Εξάλλου, η ίδια συνομολογεί ότι η σκηνή κατά την οποία εγώ δήθεν προέβην σε χειρονομίες γενετήσιου χαρακτήρα εις βάρος της πραγματοποιούνταν στο πλαίσιο τιον απαιτήσεων της θεατρικής παραστάσεως και σε καμία περίπτωση δεν απευθύνονταν στο πρόσωπο της. Ειρήσθω εν παρόδω, ο ίδιος ο Αριστοφάνης, ο οποίος ήταν ο συγγραφέας του εν λόγω θεατρικού έργου “Θεσμοφοριάζουσες” για την αναπαράσταση σκηνής του οποίου με εγκαλεί η “καταγγέλλουσα”Έλενα Τζώρτζη, αναφέρεται στο κείμενο περιγράφοντας επακριβώς την επίμαχη σκηνή για την οποία τάιρα εγώ κατηγορούμαι ως υποτιμητικός, προσβλητικός και αντιεπαγγελματικός. Λεπτομέρεια η οποία προφανώς διέφυγε τόσο από την ίδια την καταγγέλλουσα όσο και από τον ανώνυμο δημοσιογράφο – συντάκτη του εν λόγω άρθρου.

  • Επειδή προβήκατε στην άκριτη δημοσίευση της αναρτήσεως, κατονομάζοντάς με σαφώς, δίχως να αναρωτηθείτε για την αναλήθεια των περιλαμβανόμενων ισχυρισμών προσβάλλοντας βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου και θίγοντας την προσωπικότητά μου.
  • Επειδή επιδιώκετε να με στοχεύσετε για οιαδήποτε καταγγελία, δημιουργώντας εντυπώσεις και καταστρατηγώντας το θεμελιώδες τεκμήριο αθωότητας.

ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΩΣ ΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ

Με την επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματος μου

– Διαμαρτύρομαι εντόνως για την ως άνω προσβλητική της τιμής και συκοφαντική δι’ εμέ συμπεριφορά σας.

– Σας καλώ να απέχετε από αντίστοιχες συμπεριφορές στο μέλλον, που προσβάλλουν βάναυσα την τιμή και την υπόληψή μου αναφέροντας καθ’ όλα ψευδείς και συκοφαντικούς δι’ εμέ ισχυρισμούς.

– Σας καλώ εντός είκοσι τεσσάρων (24) ωρών από την επίδοση της παρούσας, να αποσύρετε το ως άνω με ημερομηνία 26.02.2021 άρθρο στην ιστοσελίδα ιδιοκτησίας, “THETOC” και να δημοσιεύσετε αυτούσια την παρούσα εξώδικη δήλωσή μου, σύμφωνα με το άρθρο μόνο, παρ. 5 του Ν. 1178/1981

‘Αλλως, σας δηλώ, ότι επιφυλάσσομαι για την άσκηση παντός εν γένει νομίμου δικαιώματος μου και για την προάσπιση των εννόμων συμφερόντων μου.

Αρμόδιος Δικαστικός Επιμελητής εντέλλεται, όπως επιδώσει νομίμως την παρούσα προς ον απευθύνεται, προς γνώση του και για τις νόμιμες συνέπειες, αντιγράφοντας ολόκληρο το κείμενο της παρούσης στην έκθεση επιδόσεως.

Εξώδικο του Πέτρου Φιλιππίδη στο TheTOC: Διαψεύδει την Έλενα Τζώρτζη, επικαλείται τον Αριστοφάνη
Εξώδικο Φιλιππίδη 2
Εξώδικο Φιλιππίδη 3
Εξώδικο Φιλιππίδη 4

πηγη

Επιμέλεια Άρθρου

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Άννα Χατζή

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *