«ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΝΩ ΜΕΓΑΛΟ ΑΓΩΝΑ ΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΞΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΡΟΛΟ»

Η εξαιρετική και ξεχωριστή ηθοποιός Κατερίνα Λέχου Μίλησε στο Athens  Art Theater και στην Άννα Χατζή για το αριστουργηματικό έργο  «Λεωφορείο ο πόθος» στο οποίο πρωταγωνιστεί,  τον ρόλο της ως  Μπλάνς , τον σκηνοθέτη, τον Τάσο Ιορδανίδη , τον υπόλοιπο θίασο κ.α

Μετά από την υπέροχη ερμηνεία στο «Ημέρωμα της Στρίγγλας» του «Σαίξπηρ» , σας βλέπουμε σε ένα από τα σπουδαιότερα έργα που έχουν γραφτεί ,το «Λεωφορείο ο πόθος» και σε έναν  ρόλο , ο οποίος έχει αφήσει εποχή. Πώς είπατε το ‘ναι’ όταν δεχθήκατε αυτή την πρόταση;

Το έργο είναι σπουδαίο, αυτό είναι το σημαντικό. Δεν είναι μόνο ο ρόλος. Είναι ένα έργο άρτιο. Ένα έργο κόσμημα για το παγκόσμιο ρεπερτόριο. Αυτό πάντα είναι η αφετηρία για να πω  ‘ναι’ σε κάτι.  Αλλά ειδικά σε αυτό, το τελικό ‘ναι’ το είπα όταν αποφασίστηκε ο σκηνοθέτης. Γιατί  ειδικά σε τέτοια έργα αν δεν έχεις να κάνεις μία πρόταση και υπάρχει το βάρος  από προηγούμενα ανεβάσματα , σε τόσο καλές εκδοχές , δεν έχεις λόγο για να το κάνεις. Δεν έχω τέτοιο ψώνιο. Το ψώνιο μου είναι να παίζω σε παραστάσεις  τις οποίες να νιώθω καλά , περήφανη και όχι να παίζω ρόλους.  Αυτές είναι οι συνθήκες τις οποίες κοιτώ. Έχω μία αδυναμία στην Μπλάνς . Συναισθηματικά μου είναι πιο οικείο πρόσωπο από  ότι μπορεί να μου ήταν η Αγράδω στον «Αλμοδοβάρ» με αυτή την έννοια.   

Ο ρόλος αυτός σας ιντρίγκαρε ; ήταν ένα στοίχημα για σας;

Τεράστιο. Ακόμα και τις τελευταίες μέρες των προβών , δεν ήξερα αν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω. Είναι ένα μεγάλο φορτίο. Κάθε μέρα κάνω έναν μεγάλο αγώνα ετοιμασίας για να παίξω αυτό τον ρόλο. Ήταν  κάτι αρκετά δύσκολο τόσο  στην προετοιμασία του όσο και στην εκτέλεση του. Πρέπει να είμαι χίλια τα εκατό παρούσα σ’αυτό.

Είναι η δεύτερη συνεχόμενη φορά που συνεργάζεστε με τον Κ.Ιορδανίδη. Δέσατε θεατρικά;

Θεωρώ ότι ο Τάσος σε σχέση κιόλας με το νεαρό της ηλικίας του, βάζει τον πήχη πολύ ψηλά, για τον εαυτό του, αλλά και για την παράσταση την οποία θα ανεβάσει , γιατί είναι και παραγωγός. Αυτό εμένα μου αρέσει. Μου αρέσουν οι άνθρωποι οι οποίοι ανεβάζουν τον προσωπικό τους πήχη. Θέλω να το στηρίξω αυτό και να είμαι μέρος αυτού του πράγματος. Εδώ τον παρά ανέβασε, γιατί μάλιστα , βρήκε ένα σκηνοθέτη ο οποίος είναι  γνωστός στην Ευρώπη και μπόρεσε να τον πείσει να έρθει . Αυτό είναι δικό του επίτευγμα.  Δεν το βρίσκεις κάθε μέρα αυτό, ειδικά σε τόσο νεαρά άτομα. Άλλοι στα τριάντα πίνουν φραπέ σε καφετέριες. Είναι δραστήριος ο Τάσος και αυτό με έχει συνεπάρει.

Τον εμπιστεύεστε;

Με έχει συνεπάρει. Εμπιστεύομαι πολύ λίγους ανθρώπους στην ζωή μου και κυρίως την κρίση μου και την ψυχή μου. Αλλά με έχει συνεπάρει. Είναι ένας άνθρωπος ο οποίος είναι σαρωτικός. Έχει πάθος και όραμα.

Πως είναι η συνεργασία σας με τα νέα παιδιά και τους υπόλοιπους ηθοποιούς  της παράστασης;

Οι περισσότεροι από αυτούς έχουν κάνει αρκετά πράγματα. Είναι παιδιά τα οποία έχουν μία εμπειρία και μία παρουσία στο θέατρο αρκετά μεγάλη. Αν εξαιρέσουμε τον Αντώνη Βαρθαλίτη ο οποίος είναι ο πιο νεαρός,  οι υπόλοιποι είναι άνθρωποι του θεάτρου. Κάποιους τους ήξερα κάποιους τους  γνώρισα καλύτερα και άλλους  τους έμαθα. Το θέατρο είναι ομαδική δουλειά. Έτσι πρέπει να είναι.  Απλώς δεν γίνεται έτσι. Μερικοί  θέλουν να το κάνουν ατομικό σπορ. Δεν είναι όμως. Εδώ  για κάποιο  λόγο , μας προέκυψε ομαδικό. Ίσως η αύρα του σκηνοθέτη , ο τρόπος με τον οποίο χειρίστηκε το πράγμα και το πώς φώτισε όλους τους ρόλους . Δεν υπάρχει ρόλος ο οποίος να είναι παραπεταμένος. Όλοι οι ρόλοι είναι ολοκληρωμένοι και φωτισμένοι. Αυτό ίσως ήταν ένα στοιχείο έξτρα το οποίο έδεσε την ομάδα περισσότερο.   

Μέσα σε ένα χρόνο παίξατε τρεις διαφορετικούς ρόλους. Από τον Αλμοδοβάρ στον Σαιξπήρ και από τον Σαίξπηρ στον Ουίλιαμς. Σας αρέσει το διαφορετικό και η εναλλαγή των ρόλων;

Μου αρέσει αυτό το οποίο ερεθίζει την φαντασία μου , θα με προάγει και θα με κάνει να  το ερωτευθώ. Δεν έχω  κανέναν σκοπό και δεν κινούμαι με σχέδιο.

Θα θέλατε κάποια στιγμή στο μέλλον να διδάξετε σε δραματική σχολή;

Αισθάνομαι ότι είμαι ημιμαθής και ανεπαρκής για να διδάξω σε σχολή. Νομίζω ότι είναι λίγο διαφορετικό πράγμα να είσαι καλός δάσκαλος από καλός ηθοποιός. Κάποιοι τυγχάνει να είναι καλοί και στα δύο , άλλοι είναι καλοί ηθοποιοί αλλά δεν είναι καλοί δάσκαλοι και άλλοι είναι μόνο καλοί δάσκαλοι. Θεωρώ ότι έχω έλλειψη γνώσεων , οπότε δε νομίζω ότι θα μπορούσα να το κάνω, τουλάχιστον την παρούσα στιγμή. Αν μορφωθώ περισσότερο στον μέλλοντα χρόνο ίσως μπορέσω.

Επιμέλεια Άρθρου

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Άννα Χατζή

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *