ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΝΕΑ

«Όταν έβγαινε η Παξινού στην Επίδαυρο έκλαιγε για τη χαμένη της κόρη»

Υπήρξε ίσως η σημαντικότερη Ελληνίδα ηθοποιός του περασμένου αιώνα και μία από τις λίγες Ελληνίδες ηθοποιούς που κέρδισε βραβείο Όσκαρ το 1944.

Μιλώντας για την Κατίνα Παξινού στην εκπομπή «φλΕΡΤ», ο Μάκης Δελαπόρτας αποκάλυψε ότι η μεγάλη γυναίκα του θεάτρου «άνοιξε» πρώτη την Επίδαυρο μετά από αιώνες σιγής κι έδωσε μερικές από τις πιο συγκλονιστικές ερμηνείες στην ιστορία του Θεάτρου. 

Κατίνα Παξινού Αριστοτέλης Ωνάσης
Η Κατίνα Παξινού με τον Αριστοτέλη Ωνάση το 1957 σε δεξίωση στην Αθήνα /Φωτογραφία AP Images

Αποκάλυψε στη συνέχεια ότι πίσω από τους θρυλικούς μονολόγους και θρήνους της επί σκηνής, κρυβόταν ένα μεγάλο δράμα, κάτι που ελάχιστοι γνωρίζουν.

«Πίσω από όλους τους μεγάλους ρόλους της αρχαίας τραγωδίας και τους θρήνους της -τη χαρακτήριζε η μουσικότητα που είχε- πίσω από εκεί κρυβόταν ο πόνος της μάνας που είχε χάσει 16 χρονών την κόρη της. Κάθε φορά που έβγαινε η Παξινού στην Επίδαυρο έκλαιγε για τη χαμένη της κόρη», είπε ο συγγραφέας, αφήνοντας άφωνη τη Νάντια Κοντογεώργη.

πηγη

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *