ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ 2017-2018

“Η ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ”

Ο ανερχόμενος και ταλαντούχος ηθοποιός Πέτρος Τσαπαλιάρης μίλησε στο Athens Art Theater και στην Άννα Χατζή για την υποκριτική, το θέατρο , τη μουσική, τη συγγραφή τις παραστάσεις “Μέγας Αλέξανδρος” και “Όνειρο και Θαύμα” στις οποίες παίζει, τη συμμετοχή του σε τηλεοπτικές διαφημίσεις και την τηλεόραση γενικότερα και τα επόμενα του σχέδια.

Η υποκριτική πότε μπήκε στη ζωή σου;
Από παιδί θυμάμαι να έχω μεγάλη φαντασία, που πάντα με έκανε να επιδιώκω να της δώσω ζωή με διάφορους τρόπους. Η αγάπη που είχα (και έχω) για την ιστορία, μου έδωσε το κίνητρο να επικοινωνήσω  και να μεταφέρω μέσω της τέχνης και σε άλλους ανθρώπους τις αρετές και το ήθος της κάθε εποχής, ως βελτίωση και αναζήτηση του εαυτού μας. Αυτό σαφώς αφορά κυρίως το δημιουργικό κομμάτι και όχι τόσο το εκτελεστικό. Τελειώνοντας το σχολείο στην Ικαρία το 2010, η Ξαδέρφη μου η Αντριάνα με βοήθησε στο να βρω μια σχολή υποκριτικής. Έτσι κατέληξα να συνομιλώ με τον κ. Τάσο Χαλκιά, ο οποίος ήταν και ο βασικός ‘’αυτουργός’’ στο να σπουδάσω την τέχνη της υποκριτικής.

Με τη μουσική έχεις μία ιδιαίτερη σχέση. Ασχολείσαι και επαγγελματικά;
Η μουσική είναι  πρώτη τέχνη που ασχολήθηκα από πολύ μικρός. Θα ήμουν γύρω στα 7. Ξεκίνησα με το να παίζω φλογέρα και κατέληξα στα δέκα μου με ένα βιολί. Με δίδαξε η θεία μου μέχρι το λύκειο και έκτοτε παίζω και ασκούμαι μόνος μου.  Ξεκινώντας με την σχολή, ασχολήθηκα και με το τραγούδι. Μέσα στο θέατρο πλέον απαιτούν πολλές δεξιότητες κι μια εκ τον οποίον είναι η μουσική. Πρόσφατα  ξεκίνησα και σπουδές προσδοκώντας να πάρω δίπλωμα μονωδίας.

Γράφεις κείμενα , μυθιστορήματα και γενικότερα σενάρια. Ποια η πηγή έμπνευσης σου;
Όπως ανέφερα όταν ήμουν παιδί η ανάγκη δημιουργικής έκφρασης ήταν μεγάλη. Αυτό με έκανε να αποτυπώνω τις σκέψεις μου στο χαρτί και να γράφω μυθιστορήματα φαντασίας. Ένα από αυτά συνεχίζω να το γράφω ακόμα. Αυτό το συνέχισα στο θέατρο με την συγγραφή σεναρίων αλλά και θεατρικών έργων. Πράγμα που πλέον με κάνει να μπορώ να πω, ότι έχω έτοιμο το πρώτο μου έργο και  κατάφερα να γυρίσω και με δύο φίλους επαγγελματίες του χώρου ένα σενάριο που έγραψα για μια δική μου ταινία μικρού μήκους. 

Σε βλέπουμε στη παράσταση «Μέγας Αλέξανδρος» στο θέατρο Μείζονος Ελληνισμού. Τι ρόλο υποδύεσαι;
Στην παράσταση «Μέγας Αλέξανδρος» του Ν. Καζαντζάκη στο θέατρο Μείζονος Ελληνισμού σε σκηνοθεσία Νανάς Νικολάου, υποδύομαι τον Κρατερό. Έναν εκ τον στενών και έμπιστων φίλων στρατηγών του Μέγα Αλέξανδρου και  επίσης στις σκηνές των μαχών έναν Πέρση πολεμιστή.

Παράλληλα είσαι στο θέατρο Ημέρας στο « Όνειρο και Θαύμα». Πες μας λίγα λόγια για την παράσταση.
 «Το όνειρο και το θαύμα»  σε σκηνοθεσία Ανδρομάχης Μοντζολή, είναι ένα έργο εμπνευσμένο από την μουσική και τα τραγούδια του μοναδικού Μίκη Θεοδωράκη για όλη την οικογένεια, μικρούς και μεγάλους θεατές. Το κείμενο της ηθοποιού και συγγραφέως Κάκιας Ιγερινού, είναι χτισμένο πάνω στη συλλογή «Τραγούδια για Παιδάκια και Παιδιά», που ο συνθέτης Μίκης Θεοδωράκης έγραψε σε νεαρή ηλικία «για τους αυριανούς συνειδητοποιημένους πολίτες». Το «Όνειρο και το Θαύμα» δανείζεται στοιχεία από την αλληγορία του Πινόκιο, του πολυαγαπημένου παιδικού παραμυθιού, μεταφέροντας το στην ελληνική πραγματικότητα. Στην παράσταση αυτή ενσαρκώνω τον Αρχάγγελό στρατηγού  που στέλνει ο θεός στην  γη στον ρόλο του ξυλουργού-δημιουργού και πατέρα του κούκλου.

Δύο παραστάσεις για μικρούς και μεγάλους. Πως είναι για έναν ηθοποιό να έχει μικρούς φίλους ως θεατές;
Το παιδικό κοινό είναι πάντα πιο δύσκολο γιατί αποσπάται η προσοχή του πιο εύκολα εάν δεν του αρέσει κάτι και  δεν φιλτράρει τις αντιδράσεις του όπως οι ενήλικες δρώντας αυθόρμητα. Αυτό συνεπάγεται στο ότι εάν δεν το κερδίσεις ως θεατή, θα το καταλάβεις πολύ εύκολα!!! Κολοσσαίο κι ο νοών νοείτω!

Στην τηλεόραση σε έχουμε δει σε επιτυχημένες επώνυμες διαφημίσεις. Θα σε ενδιέφερε κάποιος τηλεοπτικός ρόλος;
Εννοείται πως ναι. Θα είναι πρόκληση για μένα. Ούτως η άλλως πιστεύω ότι η υποκριτική δεν έχει όρια για να λειτουργήσει, μιας και στην πραγματικότητα έχουμε να κάνουν με την αλλαγή ποιότητας και μεγέθους στις εκάστοτε συνθήκες ερμηνείας, είτε αυτό λέγεται Θέατρο, τηλεόραση ή σινεμά. 

Πέρα από το θέατρο, ασχολείσαι με κάτι άλλο αυτό το διάστημα;
Εκτός από τα μαθήματα μουσικής και την εξάσκηση με το βιολί, προσπαθώ να αθλούμαι σε πολλά πράγματα για να μπορεί το σώμα μου να αντέχει στις κάθε απαιτήσεις της καθημερινότητας, αλλά και της δουλειάς μου. Σαφέστατα γράφω το μυθιστόρημα και προσπαθώ να διαβάζω πράγματα που μου ταιριάζουν και με βοηθούν να εξελίσσομαι σαν άνθρωπο.

Είναι δύσκολο για ένα νέο ηθοποιό να μπει στο χώρο του θεάτρου;
Νομίζω ότι γενικά είναι δύσκολό να δουλέψεις σε οποιοδήποτε επάγγελμα σε αυτήν την χώρα. Απαιτείται προσήλωση στόχου με πάρα πολύ επιμονή και υπομονή! Το ίδιο ισχύει και στο θέατρο. Πρέπει συνέχεια να αναμετριέσαι και να ανταγωνίζεσαι με την ίδια την τέχνη και τίποτα άλλο! Αυτό πιστεύω ότι σε συνδυασμό με το ήθος που έχεις, σου εξασφαλίζει συνεργασίες και διάρκεια. 

Υπάρχουν σχέδια για το μέλλον;
Αυτή την στιγμή κάνω πρόβες για μια νέα παράσταση. Τον Δράκουλα του Μπράμ Στόουυκερ που είναι βασισμένο στο γνωστό μυθιστόρημα σε θεατρική διασκευή  από την ομάδα «naan» σε σκηνοθεσία Φρόσως Λύτρα και μαζί με καταξιωμένους συνεργάτες που θα ανέβει αρχές του Ιουνίου  δουλεύοντας τον ρόλο του Τζόναθαν Χάρκερ. Παράλληλα έχω βάλει στα σκαριά μου για να γράψω  ένα νέο θεατρικό έργο. 

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *