“Θέλω να χρεώνομαι τις δικές μου επιλογές, πληρώνοντας το τίμημα”

Η Στέλλα Κρούσκα μίλησε στο Athens Art Theater και στην Άννα Χατζή για τη θεατρική παράσταση «Ψευδοεξομολογήσεις στην οποία πρωταγωνιστεί , την διαγχρονικότητα του έργου , την σημερινή κοινωνία , την τηλεόραση και τα σχέδια της για το άμεσο μέλλον.

Θα πρωταγωνιστήσετε στην παράσταση «Ψευδοεξομολογήσεις» στο Studio Μαυρομιχάλη. Πως προέκυψε η επιλογή του έργου;

Οι Ψευδοεξομολογήσεις είναι ένα πολύ σημαντικό, έξυπνο και καλογραμμένο  κείμενο, με ιδιαίτερο χιούμορ και κυρίως βάθος μόλις ξεφύγεις από την πρώτη ανάγνωσή του. Ο σκηνοθέτης μας, ο Φώτης Μακρής το επίλεξε, αναγνώρισε σ΄ αυτό τις εκλεκτικές του συγγένειες με τα έργα του Τσέχωφ.

Έχει πολλά χρόνια να ανέβει το συγκεκριμένο έργο σε ελληνικό θεατρικό σανίδι. Για την ακρίβεια 65 . Είναι κάτι το οποίο σας παραξενεύει;

Είναι ένα έργο ελάχιστα ανεβασμένο στην Ελλάδα και πολλά χρόνια πριν. Είναι όντως περίεργο αυτό γιατί στην Γαλλία και στον υπόλοιπο κόσμο έχει παρουσιαστεί πολλές φορές. Νομίζω ότι ο Μαριβώ είναι λίγο παρεξηγημένος, ενδεχομένως λόγω πολλών ανεβασμάτων του πολύ επιτηδευμένων και ίσως πολύ ελαφρά παιγμένων, χωρίς να προσφέρουν τίποτα άλλο.

Πείτε μας λίγα λόγια για την παράσταση. Τι θα μας παρουσιάσετε;

Όταν αρχίσαμε να δουλεύουμε πάνω στο κείμενο, αναγνωρίσαμε σιγά σιγά τα αδιέξοδα των ηρώων, τις απελπισίες τους, τις οικονομικές τους δυσκολίες που τους οδηγούσαν σε λανθασμένες επιλογές, τον έρωτα που αγωνιζόταν να υπάρξει, την καθημερινότητα και την συνήθεια που διάβρωναν τα πάντα, καταστάσεις πολύ αναγνωρίσιμες και στον Τσέχωφ και παντού γύρω μας. Δώσαμε λοιπόν μεγάλο βάρος στο να δημιουργήσουμε ήρωες αληθινούς, σημερινούς, βυθισμένους σε τέλμα, με την κωμωδία να προκύπτει μέσα από τον κωμικοτραγικό τρόπο  που προκύπτει και στον Τσέχωφ.

Το συγκεκριμένο έργο του Μαριβώ, γράφτηκε πριν από 282 χρόνια (!) και αναγνωρίζεις στον πυρήνα του θέματα και καταστάσεις που μας απασχολούν εν έτει 2019. Πως το δικαιολογείτε;

Ακριβώς όπως πριν από τόσα χρόνια, σήμερα, και δυστυχώς και αύριο, πιστεύω πως η καθημερινότητα θα αποτελεί ένα από τα πιο άγρια και δύσκολα πράγματα που έχουμε ν΄ αντιμετωπίσουμε.

Η βούληση, η κρίση και η σκέψη των ανθρώπων επηρεάζεται εύκολα με τα καθημερνά γεγονότα;

Αυτό συμβαίνει επειδή δεν έχει τη μορφή του σημαντικού, του μεγάλου προβλήματος που πρέπει ν΄ αναμετρηθούμε, μας κατατρώει σιγά σιγά, κομματάκι κομματάκι, χωρίς να το καταλαβαίνουμε. Έτσι η διάβρωση έρχεται χωρίς να το καταλάβεις και τα χρόνια περνάνε, χωρίς να ζεις τη ζωή που θέλεις.

Υπάρχουν τρόποι για να θωρακίσει κάποιος τις απόψεις και τα πιστεύω του κατά τη γνώμη σας;

Το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι ¨να έχεις τα μάτια σου ανοιχτά βράδυ πρωί¨ ( που λέει και το τραγούδι), να είσαι δυνατός και έτοιμος ν΄ αντισταθείς. Εντάξει, δύσκολα τα πράγματα, αλλά θέλω και προσπαθώ να ζω τη ζωή μου μ΄ αυτό τον τρόπο. Θέλω να χρεώνομαι τις δικές μου επιλογές, πληρώνοντας φυσικά το τίμημα.

Θα σας ενδιέφερε κάποιος τηλεοπτικός ρόλος ;

Αγαπώ πολύ το θέατρο ,αλλά και η τηλεόραση και το σινεμά αποτελούν μέρος της δουλειάς μου. Οπότε μακάρι να προκύψει κάτι καλό

Ασχολείστε με κάτι άλλο αυτή την περίοδο;

Έκανα την κινησιολογία- χορογραφία στην παράσταση «Ο κύκνος» της El. Eglof σε σκηνοθεσία του Σταύρου Στάγγου, με τον οποίο έχουμε δουλέψει πολλές φορές μαζί και είμαι πολύ χαρούμενη γι΄ αυτό. Ήταν ένα πολύ ωραίο στοίχημα η μεταμόρφωση ενός κύκνου σε άντρα . Ίσως δεν είναι τόσο γνωστό αλλά η άλλη μου ιδιότητα είναι αυτή της χορογράφου. Είναι κάτι που το έχω σπουδάσει (Κ.Σ.Ο.Τ.) και το εξασκώ με πολύ χαρά όταν μου δίνεται η ευκαιρία .

Ετοιμάζετε κάτι άλλο με τον Θεατρικό Οργανισμό «Νέος Λόγος» για τη συνέχεια της φετινής σεζόν;

Μόλις τελειώσαμε τις παραστάσεις του ¨Ένας εχθρός του λαού¨ του Ίψεν, επανάληψη της περσινής σεζόν και φυσικά συνεχίζεται και το ¨Κιβώτιο¨ του Άρη Αλεξάνρου, για πέμπτη χρονιά. Μαζί με τις ¨Ψευδοεξομολογήσεις¨ που τώρα ανέβηκαν, η δουλειά ήταν πάρα πολύ. Παρ΄ όλα αυτά υπάρχουν σκέψεις και πολύ σύντομα θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες για καινούργια ταξίδια.

Επιμέλεια Άρθρου

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Άννα Χατζή

Γεννήθηκα στη Ρόδο το 1992 και κατάγομαι από την μικρή αλλά πανεμορφη Σύμη. Είμαι απόφοιτη της σχολής Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε του τμήματος μηχανολογίας Αθηνών. Κατα τη διάρκεια των φοιτητικών μου χρόνων και συγκεκριμένα την χρονική περίοδο 2012-2015 υπήρξα μαθήτρια - ακροάτρια της Δραματικής σχολής του Ιάσμου. Η συχνή επαφή με το θέατρο και η παρακολουθηση θεατρικών παραστάσεων με οδήγησαν στην δημιουργία του θεατρικού Σάιτ Athens Art Theater καθώς συνειδητοποίησα την μαγεία του θεάτρου και την συμβολή του στην καθημερινότητα μας.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *